تبلیغات انتخاب رشته علوم تجربیانتخاب رشته یکی از مهمترین تصمیمات دوران زندگی هر دانش آموز هست چون آینده ما به اون کاملا وابسته هست که طبق اخبار انتخاب رشته به کلاس نهم منتقل شده و قطعا یک سوال مهم برای نهمی ها پیش میاد و اون سوال این هست که کدام رشته را انتخاب کنم تا از انتخاب رشته ام پشیمان نشوم.

شاید بارها و بارها از اطرافیان شنیده باشید که برای فلان رشته کار نیست و اگه دنبال کار هستی برو رشته علوم تجربی چون همیشه براش کار هست و چیزی هم که تو ایران زیاده آدم مریضه خنده 

اما یک جواب دندان شکن هم داره که آخه چقدر این جامعه پزشک نیاز داره! چون انگار این روزا همه میخوان پزشکی بخونن! ، از نظر من اگر همینجوری پیش بره در آینده میلیونها __پزشک بیکار__ خواهیم داشت یا اینکه به دلیل بیش از حد بودن پزشک ها یه کارگر ساده از یه پزشک بیشتر درآمد خواهد داشتخنده

انتخاب رشته صحیح

به همین دلیل تاکید می کنم در انتخاب رشته محتاط باشید! سعی کنید طبق آمار ، علاقه و تواناییتون رشته خودتون رو انتخاب کنید و به دام تبلیغات گسترده رشته علوم تجربی نیفتید!

من نمیگم این رشته ، رشته بدی هست یا اینکه در آینده براش کار گیر نمیاد چون ممکنه شما این رشته رو انتخاب کنید و در اون موفق هم باشید و به هدفتون هم برسید. اما این مطلب صرفا یک هشدار بود که به دام تبلیغات انتخاب رشته نیفتید.

توجه کنید که این مطلب نظر شخصی بنده در این زمینه هست و شاید قابل استناد نباشد! اما به خودتون اجازه فکر کردن درباره این مطلب رو بدید.