از حدود سه ماه پیش که این وبلاگ رو زدم قصدم ایجاد یک منبع مفید و کاربردی برای کلاس نهمی های عزیز بود تا قبل از مهر مطالب اندکی رو منتشر کردم و تا حدودی فقط پیش نویس کتاب ها + کتاب ها بود بعد از شروع مهر برای ایجاد منبعی بهتر نمونه سوالات چندین درس رو تهیه کردم! و قرار دادم! حالا از شما درخواست کمک دارم تا بهتر و بهتر وب آپدیت بشه و مطالب بروزتری توش قرار بگیره همچنین عذر خواهی می کنم بابت تاخیراتی که توی آپدیت مطالب سایت داشتم ! از این هفته تلاش خودم رو بیشتر می کنم ان شا الله - به امید خدا به زودی نمونه سوالات چند درس دیگه از کتاب ها رو میذارم!

همینطور سعی میکنم تا پاسخ چند فعالیت ، خود را بیازمایید و... رو در جمعه پیش رو توی وب قرار بدم امید وارم با یاری شما هر روز وب رو بهتر کنیم!

آیا شما هم مطلبی(نمونه سوال ، مطلب آموزشی ، پاسخ فعالیت ها و...) دارید که توسط خودتون طراحی شده باشه؟ اگر جواب بله هست میتونید در نظرات برای ما ارسال کنید تا با نام خودتون منتشر کنیم!


با تشکر مرتضی فاریابی